Przepisy wegańskie na każdą kieszeń

czwartek, 28 lutego 2013

Zupa z avocado

Nie wiem za jaką to przyczyną i za jaką to sprawą mój czas uległ skurczeniu, mimo że ostatnio nie przybyło mi żadnych nowych obowiązków ani zmartwień. Żeby zupełnie go nie stracić, staram się m.in. przygotowywać potrawy, które wymagają ode mnie nie więcej niż trzydziestu minut spędzonych w kuchni. Tyle wystarczy na zrobienie szybkiej zupy z avocado.

Składniki:
Avocado
Pomidory (2 duże sztuki)
Marchew (jedna duża ugotowana na parze)
Cytryna (1 centymetrowy plasterek bez skórki)
Czosnek (1 ząbek)
Sól morska (pół łyżeczki)
Pieprz (pół łyżeczki)
Curry (łyżeczka)
Kolendra sproszkowana (łyżeczka)
Natka pietruszki (opcjonalnie)
Ryż (opcjonalnie)

Wykonanie:
Ugotowaną marchew, avocado, pomidory, czosnek i cytrynę blendujemy na gładka masę. Całość przelewamy do garnka, podgrzewamy, dodajemy przyprawy do smaku i gotowe;) Ja swoją miskę wzbogaciłam jeszcze ryżem, przede wszystkim dlatego, że miałam gotowy w lodówce, poza tym lubię, gdy w zupie-krem "coś mi pływa". 

ZIMOWA ZUPA KREMSezon na awokado
Organizator: Katarzyna

       Organizator: Aniko

5 komentarzy:

  1. Zupa z awokado...mmmm do wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł na awokado, które bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, kiedy wreszcie skuszę się na awokado.. :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę taką zupę. Jestem strasznie ciekawa jej smaku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham avokado, nosilam sie z zamiarem zrobienia takiej zupy krem, ale czekam az bedzie cieplej:-)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń